PETITSIOON AUTOMAKSU KEHTESTAMISE VASTUPöördumine Peaministrile ja |
allkirjade kogumine on lõppenud 05.02.2023 00:00 kuni 01.08.2023 23:59 11877 allkirja |
Käesoleva
petitsiooni allkirjastajad ei poolda Eestis automaksu kehtestamist. Leiame, et
automaks on Eesti tingimustes ebaõiglane järgmistel põhjustel: 1. Eestis kehtib mootorikütuse
aktsiisimäär bensiinikütusele 56,3 ja diislikütusele 37,2 senti liitri kohta.
2023. aasta riigieelarvesse on planeeritud hinnanguliselt mootorikütuse
aktsiisi laekumist suurusjärgus 510 miljonit eurot. 2. Automaksu kehtestamine ei toeta
rohepööret ega oma positiivset mõju keskkonnahoiule. Olemasolevate sõidukite
maksustamine ei pane autoomanikke eelistama säästlikumaid sõidukeid, vaid lööb
kõige valusamalt hobiautondusega tegelevate inimeste ja maal elavate
perekondade rahakoti pihta. Selleks, et automaksust pääseda, hakkavad inimesed
vähendama arvel olevate sõidukite arvu, mis omakorda toob kaasa arvestatust
väiksema automaksu laekumise. 3. Automaks on olemuselt omandimaks ning on ohtlik pretsedent nii õiguskindluse
kui edasise maksupoliitika perspektiivide osas. Rõhutame, et juba soetatud vara
maksustamine on ebaõiglane ning on vastuolus kõikide senini Eesti majandust ja
rahandust iseloomustavate põhimõtetega. 4.
Omandi maksustamine seab Eesti elanike majandusliku kindlustamatuse ja tugevalt
koondunud majandustegevuse tingimustes ohtu ka inimesed, kes lühiajaliselt
kaotavad sissetuleku, kuid on sunnitud tasuma maksu neile kuuluva vara pealt.
Seda ka olukorras, kus inimene võib sõidukit vajada uuesti tööle saamisel. 5. Automaks mõjutab ebaõiglaselt
nii uute kui kasutatud autode hindu – tuleb arvestada, et automaksu tõttu läheb
utiliseerimisele hulgaliselt sõidukeid, mille tarbeväärtus ei ole veel
ammendunud. Need autod on sealhulgas juba teeninud tasa enda tootmisega
tekitatud ökoloogilise jalajälje ning nende kadumisel puudub igasugune
positiivne mõju. 6. Automaks mõjutab negatiivselt
hobiautonduse panust Eesti varuosade müüjate ja remonditöökodade käibele – kui
väheneb autode hulk, väheneb ka vajadus neid hooldada ja remontida. Sealhulgas
väheneb ka tehnilise ülevaatusega tegelevate ettevõtete käive ja spetsialistide
arv. 7. Hobiautondus on vanemaid ja
lapsi siduv ühistegevus, mis tugevdab nii perekondlikke ja ühiskondlikke
sidemeid kui annab praktilisi teadmisi eluks. Automaksust tingitud negatiivne
mõju hobiautondusele kandub aga edasi ka järeltulevatele põlvedele. 8. Automaks ei olnud hiljutiste Riigikogu valimiste teema. Leiame, et niivõrd suurt osa elanikest otseselt puudutavat maksupoliitilist muudatust oleks pidanud kajastama valimisprogrammides. Praegusel hetkel ei ole automaksu kehtestamine legitiimne, sest ühiskondlikku diskussiooni selle kehtestamise üle pole olnud. |
Algatuse korraldajaEesti Autoomanike Liit |
Palun logi sisse või registreeri ennast kasutajaks, kui soovid antud teemat kommenteerida.
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 06:46
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 18:27
kus on head teed.
Muidu ostke kindlustus, mis kallineb kiiremini kui palgad, parandage auto teel olevate aukude pärast ja makske nüüd ka nendest aukudest teedel läbi sõita. suurepärane loogika. kõike inimeste paremaks eluks
Kommentaar lisatud: 25. mai 2023 kell 11:10
Ehk kasutatakse tasuta linnaruumi, ilma midagi vastu andmata.
Auto kasutamine on juba maksustatud (nt aktsiis), topeltmaksustamine ei ole hea praktika
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 09:38
Nii jäävad paljud hääled saamata.
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 14:12
Ootan ka Smart-ID allkirjastust. Siis saan hääletada.
Kommentaar lisatud: 14. juuli 2023 kell 15:33
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 09:47
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 10:08
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 11:05
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 11:11
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 11:25
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 18:22
Kommentaar lisatud: 25. mai 2023 kell 09:21
Kommentaar lisatud: 10. juuli 2023 kell 00:25
Kommentaar lisatud: 20. juuli 2023 kell 13:32
Kommentaar lisatud: 23. juuli 2023 kell 00:31
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 10:00
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 12:39
Kommentaar lisatud: 25. mai 2023 kell 10:48
Smart-ID täidab täpselt sama funktsiooni ja on eraomandis alternatiiv, kui riiklikus süsteemis peaks tõrge olema.
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 10:01
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 10:15
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 10:34
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 11:05
Meie valistsus peab keskendama oma Riigi huvides, mitte Ukraina abi peal!
Siis lisamaksud teha vajadust ei tule!!!
Kommentaar lisatud: 23. juuli 2023 kell 00:36
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 11:14
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 14:12
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 11:32
Kommentaar lisatud: 23. juuli 2023 kell 00:42
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 11:36
Kommentaar lisatud: 23. juuli 2023 kell 00:53
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 11:43
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 11:48
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 11:49
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 11:56
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 12:00
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 14:18
Automaksu lahendamisel tuleks pigem keskenduda sellele, kuidas ära lahendada maapiirkondade probleem.
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 12:09
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 12:17
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 12:20
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 13:08
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 13:42
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 13:44
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 14:07
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 14:08
Praegu puudub teadmine millisel kujul automaks kehtestatakse ja millised on selle määrad.
Registreerimismaks on ühekordne maksuliik, mis suunab ostjat tegema valikut, kui edevat sõidukit on päriselt vaja. Tahab rohkem võimsust ja keskkonda rohkem saastada, siis tulebki rohkem maksta, samas kui auto ostetakse puhtalt tarbeeesmärgil punktist A punkti B jõudmiseks, siis saab ka lihtsama autoga hakkama. CO2-l põhinevat aastamaksu otseselt ei poolda, sest aastamaks ei ole seotud sõiduki tegeliku kasutamisega. Küllaga annab see mõtteainet juhul, kui aastas on sõite vähe, siis kas on otstarbekas omada autot. Aastamaksu asemel võiks rakendada maksu tee kasutamise eest ehk kui autot kasutad, siis maksad.
Samuti pooldan ummikumaksu, tegemist on sihtpärase maksuliigiga, mis avaldab positiivset mõju linnaliiklusele ja suunab inimesi eelistama bussi või ratast.
Kommentaar lisatud: 07. juuli 2023 kell 12:10
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 14:11
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 14:36
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 14:53
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 14:57
Kommentaar lisatud: 25. mai 2023 kell 21:25
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 14:58
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 15:59
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 16:30
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 16:41
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 17:22
Ja miks peaksime me veel maksma asja eest, mille me juba ostnud oleme?
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 17:23
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 17:56
Mina olen maksu poolt, aga mitte sellisel kujul.
Alustuseks on mul 3 autot ja tsikkel. 1 on igapäevasõiduk 2 autot on hobikad, mida oma maitse järgi ehitanud.
Ilmselgelt sõidan ma ainult ühega neist korraga.
Seisva auto eest lihtsalt maksta.... nagu mitte kuidagi ei taha.
"aga miks sa siis omad nii palju", see on elustiil. Meil kõigil on hobid, see on minu oma.
Varale lihtsalt tuimalt maksu panna on jabur. Et kui oled elus edukas ja omad midagi, siis palun maksa. Kui oled eluheidik ja ei saa millegagi hakkama, siis ära maksa ka.
CO põhine maks on täiesti jabur. Mul on auto, mis linnas võtab 10L/100, maanteel 5,1. Kus ja kui palju sõidan? Suur osa kütusekulust moodustab ainuüksi sõidustiil. Mõni ei oskagi käiguga pidurdada ja sujuvalt kiirendada. Kas rehvirõhud on kontrollitud? Rehvid väikese veeretakistusega? Kas auto on tehniliselt korras? Pidurid ei jää peale? Palju aastas üldse sõidad? Haagist kasutad? Katusebox?
Võid ju osta ökopilli ja 40k aastas sõita, samas naabrimees sõidab vana karburaatormootoriga max 1000km. Kumb saastab rohkem?
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 18:07
Eriti linnapildis, kus on teinekord parkimiskohtadega kitsas.
Samas, kas see on minu asi? Ja pealegi seisev ront niikuinii COd ei erita.
Läbisõidu põhist maksustamist teha ei saa, sest siis hakkab kerimine jälle pihta ja nagu enne mainisin, siis CO eritus võib tohutult erineda sellestki.
Üldse CO2 eritus on mingi täielik BS teema. Me kõik hingame süsihappegaasi välja. See ei ole loodusreostus, kui tase on okei. Vähendame inimeste arvu, alustame sealt kus on neid väga palju ja saamegi maakera puhtamaks.
Kütuse aktsiisiga sidumisel on jälle see mure, et siis minnakse lätist kütet ostma.
Samas oleks see just kõige õigem, sest mida rohkem tarbid, seda rohkem maksad.
Ma loodan, et vähemalt registri kandega peatatud sidukitelt maksu ei küsita.
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 18:01
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 18:10
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 18:26
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 18:42
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 18:47
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 18:50
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 18:51
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 18:57
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 19:02
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 19:23
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 19:35
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 19:36
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 19:38
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 19:39
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 19:49
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 20:32
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 20:41
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 20:42
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 20:47
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 20:50
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 21:01
Niigi tulen ots otsaga kokku, normaalset sööki osta ei jaksa, kusagil väga väljas enam ei käi ja nüüd tahavad ka liikumisvahendi ära maksustada.
See maks on kahjulikum keskklassile ja vaesematele kes ei jaksa uut autot osta. Pealegi vanemate autode tootmise jalajälg on palju väiksem ja vanemad autod kestavad kordades kauem. Enda auto on juba üle 400000km sõitnud ja sõidab edasi, mõned uued mootorid ei kesta 200000 km-gi
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 21:06
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 21:12
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 21:16
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 21:29
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 22:31
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 22:35
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 22:40
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 22:50
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 22:53
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 22:53
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 23:48
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 23:57
1) Auto omamise maks on lollus - kui kollektsionääril on autod, mida ta garaazis hoiab siis need ka ei saasta. Kui nende autodega tehakse nt suvel kokku 100 km jagu sõite enda talu ümbruses, siis ei ole õige sellise auto eest sadadesse eurodesse ulatuvat maksu küsida.
2) GPS jälgimine on lihtsalt räige privaatsuse rikkumine. Kui ma ei ole kriminaalkurjategija siis mul on õigus enda eraelu puutumatusele. Riik ei pea teadma igat minu poeskäiku. Riigile on see probleem et tehnilist lahendust saab ka tehniliste vahenditega trikitada. Kodanikule on jälle see risk, et kui keegi häkker sisse häkib ja näiteks kellegi kohta viimase 5 aasta kõik käimised teada saab siis sellest annab megalt inimese kohta õppida - tema harjumusi, salajasi puhkepaiku, kus teda varitseda jne.
3) Kui inimene peab 2 erineva bussiga 35 min sõitma otsa mida ta autoga sõidab 10 min, siis ta ei hakka selle maksu pärast bussiga liikuma
Kommentaar lisatud: 24. mai 2023 kell 23:57
Kommentaar lisatud: 25. mai 2023 kell 04:41
Kommentaar lisatud: 25. mai 2023 kell 05:28
Kommentaar lisatud: 25. mai 2023 kell 08:41
Kommentaar lisatud: 25. mai 2023 kell 08:57
Kommentaar lisatud: 25. mai 2023 kell 09:33
Kommentaar lisatud: 25. mai 2023 kell 09:43
Kommentaar lisatud: 25. mai 2023 kell 11:07
Kommentaar lisatud: 25. mai 2023 kell 11:46
Kommentaar lisatud: 25. mai 2023 kell 13:03
Kommentaar lisatud: 25. mai 2023 kell 13:33
Kommentaar lisatud: 25. mai 2023 kell 13:53
Kommentaar lisatud: 25. mai 2023 kell 15:24
Kommentaar lisatud: 25. mai 2023 kell 15:28
Kommentaar lisatud: 25. mai 2023 kell 17:03
Ma ei ole kuulnud ühtegi mõistlikku selgitust, mida automaksuga kogutud rahaga reaalselt kliima hüvanguks tehakse.
Kommentaar lisatud: 25. mai 2023 kell 17:11
Kommentaar lisatud: 25. mai 2023 kell 17:26
Kommentaar lisatud: 25. mai 2023 kell 17:57
Kommentaar lisatud: 25. mai 2023 kell 18:46
Kommentaar lisatud: 25. mai 2023 kell 20:17
Kommentaar lisatud: 25. mai 2023 kell 20:42
Kommentaar lisatud: 25. mai 2023 kell 20:45
Kommentaar lisatud: 25. mai 2023 kell 20:53
Kommentaar lisatud: 25. mai 2023 kell 20:56
palgad ei kasva ja kui tõstad, siis hinnad kasvavad 2 korda kiiremini.
paljud on oma krediiti 2,3 korda tõstnud (eurobor), seega saab autosid ka maksustada, väga tark, valitsus peaks nende palku vähendama, aga nemad tõstavad oma ja tõstavad makse
Kommentaar lisatud: 26. mai 2023 kell 00:31
Kommentaar lisatud: 26. mai 2023 kell 06:01
Kommentaar lisatud: 26. mai 2023 kell 07:40
Kommentaar lisatud: 26. mai 2023 kell 11:47
See, et riigijuhtidel on eelarve puudujääk ja enda taskud nii sügavad ei tähenda, et vaesel Eestlasel oleks raha ülejäägid. Kuulge mõelge nüüd peaga natukene, kui miinimum palk on 700 EUR (kui sedagi) MIINUS MAKSUD!
Äkki maksustame hingatud hapniku ka ninasõõrmete suuruse järgi...
Makusustame suhkru?
VASTU
No mida veel? Küll Eestlane on kannatlik rahvas...
Kommentaar lisatud: 26. mai 2023 kell 12:26
Maakeeli , mina olen automaksu vastu.
Kommentaar lisatud: 26. mai 2023 kell 12:57
Kommentaar lisatud: 26. mai 2023 kell 16:09
Kommentaar lisatud: 26. mai 2023 kell 16:40
Kommentaar lisatud: 26. mai 2023 kell 17:38
Olen automaksu kasutuselevõtu vastu, piisab autohooldusmaksust. Auto ja kindla ostmisel on maks, auto tankimisel kütusega, autode teenindamisel ja autoosade ostmisel makstakse maks. Ja need on üsna kindlad kogused. Ma mäletan, et autode maks on juba kasutusele võetud ja see oli seotud kütuse ostmisega bensiinijaamades. Ja see selgub topeltmaks.
Kommentaar lisatud: 26. mai 2023 kell 19:19
Kommentaar lisatud: 26. mai 2023 kell 23:44
https://www.eestipank.ee/press/uuring-eesti-perede-joukus-kumne-aasta-jooksul-markimisvaarselt-kasvanud-26052023
Kommentaar lisatud: 27. mai 2023 kell 06:33
Kommentaar lisatud: 27. mai 2023 kell 10:57
Kommentaar lisatud: 27. mai 2023 kell 14:42
Kommentaar lisatud: 27. mai 2023 kell 21:36
Kommentaar lisatud: 28. mai 2023 kell 00:24
Kommentaar lisatud: 28. mai 2023 kell 14:30
Kommentaar lisatud: 28. mai 2023 kell 17:41
Kommentaar lisatud: 29. mai 2023 kell 16:44
Kommentaar lisatud: 29. mai 2023 kell 17:44
Kommentaar lisatud: 30. mai 2023 kell 08:43
Kommentaar lisatud: 31. mai 2023 kell 11:55
Kommentaar lisatud: 31. mai 2023 kell 12:01
Kommentaar lisatud: 31. mai 2023 kell 16:02
Kommentaar lisatud: 31. mai 2023 kell 23:55
Kommentaar lisatud: 01. juuni 2023 kell 02:55
Kommentaar lisatud: 01. juuni 2023 kell 18:51
Mina tean küll vastust, aga mõni vanem inimene satub segadusse. Teinekord panna ikka selgem sõnastus.
Kommentaar lisatud: 04. juuni 2023 kell 22:35
Kommentaar lisatud: 01. juuni 2023 kell 21:49
Kommentaar lisatud: 08. juuni 2023 kell 18:14
Я За петицию -- против налога
Kommentaar lisatud: 11. juuni 2023 kell 17:48
Kommentaar lisatud: 20. juuni 2023 kell 00:27
Kommentaar lisatud: 29. juuni 2023 kell 07:21
Kommentaar lisatud: 29. juuni 2023 kell 07:27
Kommentaar lisatud: 04. juuli 2023 kell 23:51
Kommentaar lisatud: 06. juuli 2023 kell 09:33
Kommentaar lisatud: 06. juuli 2023 kell 09:39
Kommentaar lisatud: 07. juuli 2023 kell 08:27
Kommentaar lisatud: 07. juuli 2023 kell 12:28
Kommentaar lisatud: 09. juuli 2023 kell 17:22
Kommentaar lisatud: 09. juuli 2023 kell 22:17
Kommentaar lisatud: 10. juuli 2023 kell 00:34
Kommentaar lisatud: 10. juuli 2023 kell 11:51
Kommentaar lisatud: 11. juuli 2023 kell 13:01
Kommentaar lisatud: 13. juuli 2023 kell 19:06
Ja kui tuleb automaks siis eks sundige mind maksma. Hui ma maksan.
Kommentaar lisatud: 14. juuli 2023 kell 09:41
Kommentaar lisatud: 14. juuli 2023 kell 10:56
Käesoleva petitsiooni allkirjastajad ei poolda Eestis automaksu kehtestamist.
Enamik inimesi on allkirjastanud petitsioonile VASTU ja oma kommentaarides märkinud et nad on automaksu kehtestamise vastu. Hetkel on segadust mille poolt/vastu petitsioonis inimesed valivad.
Kõik petitsiooni POOLT/VASTU allkirjad-hääled on antud seega automaksu vastu.
Petitsiooni pealkiri vajaks ühest sõnastust - nt Petitsioon automaksu kehtestamise peatamiseks!
Kommentaar lisatud: 14. juuli 2023 kell 13:56
Kommentaar lisatud: 14. juuli 2023 kell 14:45
Kommentaar lisatud: 16. juuli 2023 kell 12:02
Iga lisa maks loob ühiskonnas lisa stressi.
Teiseks.Juhin tähelepanu, et see on rajatud valele valitsuse tasandil, kuna valimistel öeldi, et makse ei tõsteta aga igasugune lisa maks on sama kui maksude tõus üldiselt. Kas eesti läheb venemaa teed kus valitsus võib valetada nii et suu suitseb.
Kolmandaks. Miks peaks kellegi autota linnaproua asi olema see kui minu õuepeal maal seisab taastamist vääriv auto. Sellise maksu kehtestamine on igal juhul ebaõiglane. Miks ei maksustata selliste linnaprouade kasukaid ja muud luksus omandit. Aga auto ei ole enam ammu luksus ese vaid lausa hädavajalik.
Automaksu kehtastamine ummistab ARK keskused, sest kõik tahavad oma mitte hädavajalikud masinad utiliseerida, samas metallik kokku ostjad sattuvad löögi alla ja lasevad hinnad liiga alla või koguni küsivad utiliseerimisest lisa tasu, (võib-olla ongi see nende ja valitsuse kokku mäng)lisaks põhjustab see kogu kaose autoturul, (nii nagu oli kunagi soomes mootorratastega kui valitsus plaanis kehtestada lisa maksu, mõistuse hääl tuli peale ja see idee tühistati), kas meie valitsus kah seda tagajärgede virr varri mõistab.
Igale riiklikule kitsendusele PEAB olema alternatiiv loodud kus on tagatud elanikkonna normaalne elu ja hakkamasaamine( kui autot ei ole mõtet pidada siis igas külas üle eesti peab olema samuti juurdepääs kõikidele riiklikele ja mitte riiklikele teenustele. Igaljuhul on teisi kohti kust raha võtta.
Kommentaar lisatud: 19. juuli 2023 kell 16:10
Kommentaar lisatud: 20. juuli 2023 kell 00:23
Kommentaar lisatud: 20. juuli 2023 kell 06:51
Kommentaar lisatud: 20. juuli 2023 kell 15:39
Kommentaar lisatud: 20. juuli 2023 kell 22:00
Kommentaar lisatud: 22. juuli 2023 kell 15:05
Palju on riik hüvitanud raha minu isikliku sõiduauto hooldusteks?
Maksame kõrget aktsiisi, Kindlustus, käibemaks... Kuhu te suunate selle raha, mis peaks maanteede ehitamiseks-hooldusteks minema?
Riigi saamatus on see, et lihtsalt jälle ja jälle seda maal elavat inimest rohkem vaesemaks teha!
Pagan, tehke ükskord see SMART-ID kaudu hääletamine ka siia! Müstika lihtsalt...
Kommentaar lisatud: 25. juuli 2023 kell 20:40
Kommentaar lisatud: 27. juuli 2023 kell 06:39
Kommentaar lisatud: 01. august 2023 kell 07:39
Kommentaar lisatud: 01. august 2023 kell 07:42
Kommentaar lisatud: 01. august 2023 kell 11:27
Kommentaar lisatud: 01. august 2023 kell 12:24
Kommentaar lisatud: 01. august 2023 kell 15:11
Kommentaar lisatud: 01. august 2023 kell 17:32
Kommentaar lisatud: 01. august 2023 kell 19:12
Kommentaar lisatud: 01. august 2023 kell 21:13
Aivar
Kommentaar lisatud: 01. august 2023 kell 21:20
Esmane registreerimine võiks tõusta mõistlikule tasemele 192eurolt 300euroni (+102euri) ja mitte rohkem ning omaniku vahetus 61eurolt 100euroni (+39euri). Sellised sõidukite vormistamise maksutõusud oleks rahvale küll väheke kallimad, kuid mitte ületamatud.
Olen praeguse plaanuitava ulmelise, vastutustundetu ja huupi praeguse valitsuse kasumlikel eesmärkidel (ise oma sektorites, kõikides ministeeriumites tõsisemaid kokkuhoiu pingutusi tegemata) sõidukite esmase registreerimismaksu ja omanikuvahetuse maksu tõusu vastu.
Aivar
Kommentaar lisatud: 01. august 2023 kell 21:44
Kommentaar lisatud: 01. august 2023 kell 21:58
Kommentaar lisatud: 01. august 2023 kell 22:06
Kommentaar lisatud: 01. august 2023 kell 23:00
Kommentaar lisatud: 02. august 2023 kell 12:32
Kommentaar lisatud: 04. august 2023 kell 08:09
Kommentaar lisatud: 06. august 2023 kell 10:00
Kommentaar lisatud: 08. august 2023 kell 23:04
Kommentaar lisatud: 13. august 2023 kell 17:10
Kommentaar lisatud: 16. august 2023 kell 12:50
Kommentaar lisatud: 17. august 2023 kell 00:07
Kommentaar lisatud: 18. august 2023 kell 22:15
Kommentaar lisatud: 23. august 2023 kell 12:45
Kommentaar lisatud: 23. august 2023 kell 12:49
Kommentaar lisatud: 26. august 2023 kell 14:42