Rail BalticEesti Vabariigi Põhiseadus paragrahv 1 sätestab: "Eesti on iseseisev ja sõltumatu demokraatlik vabariik, kus kõrgeima riigivõimu kandja on rahvas" ning Eesti Vabariigi Põhiseadus paragrahv 5 sätestab: "Eesti loodusvarad ja loodusressursid on rahvuslik rikkus, mida tuleb kasutada säästlikult" ja seega on ebademokraatlik ja Eesti Vabariigi Põhiseadusega vastuolus, et selline loodust ja Eesti rahva kogukondade elukorraldust ümberkujundav fundamentaalne ja kolossaalne projekt nagu Rail Baltic sõidab nö "üle inimeste", lõhkudes külakogukondi ja hävitades loodust. Meie sooviks on, et Rail Balticule valitaks sobivaim trass, austades Eesti Vabariigi Põhiseadust! |
allkirjade kogumine on lõppenud 05.10.2013 00:00 kuni 31.12.2013 23:59 155 häält |
Eesti Vabariigi Põhiseadus paragrahv 1 sätestab: "Eesti on iseseisev ja sõltumatu demokraatlik vabariik, kus kõrgeima riigivõimu kandja on rahvas" ning Eesti Vabariigi Põhiseadus paragrahv 5 sätestab: "Eesti loodusvarad ja loodusressursid on rahvuslik rikkus, mida tuleb kasutada säästlikult" ja seega on ebademokraatlik ja Eesti Vabariigi Põhiseadusega vastuolus, et selline loodust ja Eesti rahva kogukondade elukorraldust ümberkujundav fundamentaalne ja kolossaalne projekt nagu Rail Baltic sõidab nö "üle inimeste", lõhkudes külakogukondi ja hävitades loodust. Meie sooviks on, et Rail Balticule valitaks sobivaim trass, austades Eesti Vabariigi Põhiseadust! |
Aktsiooni korraldajaKehtna valla elanikud |
Palun logi sisse või registreeri ennast kasutajaks, kui soovid antud teemat kommenteerida.
Kommentaar lisatud: 09. oktoober 2013 kell 10:40
1. ei informeeritud vähemalt neid maaomanikke, keda teema otseselt puudutab juunis, kui saadeti pärimised valdadesse? (riigil on olemas maaomanike e-maili ja aadressid, kas puudus lihtsalt soov tegeleda inimeste arvamustega?) Sel juhul oleks olenud võimalik inimestel ka rahulikult kõik aspekte uurida ja saata 30. septembriks arvamused ja ettepanekud maavalitsustesse. Olen 100% kindel, et ka veel täna on maaomanikke, keda RB otseselt puudutab, kes ei tea et sellist rongi nende maadele plaanitakse. Ja see on riigipoolne SUUR MÖÖDALASKMINE!!!
2. siiamaani ei ole paigas kompenseerimise süsteem inimestele, kelle elukeskkonna planeeritav RB täielikult rikub!
Nt. 1) kui mul on 200 m lai põld, mille keskelt hakkab liikuma RB = 66 m sellest riik "kompenseerib", mõlemale poole jääb 30 m kaitsevöönd (mille kasutamise otstarbe peab maaomanik kokku leppima riigiga st. nt ta ei saa seal metsa kasvatama hakata), ja siis jääb mõlemale poole 52 meetri laiune eraldi ala!!! Inimesele jääb alles 2*50 meetrit maad. Kas selle MAA VÄÄRTUS ON SAMA KUI ON ÜKS 200 m laiune põld? Mix pole paigas sellise olukorra kompenseerimine???
Nt. 2) kui inimene elab täna ilusti korrastatud talus, mis asub aktiivses aga vaikses ja rahulikus külas, kus on piisavalt lähedal lasteaed, kool, poed. Kui sellest talust nüüd 100 m kaugusele paigutada RB, kas selle TALU/MAJA VÄÄRTUS ON SAMA, MIS TA OLI ENNEM Rail Balticut?
KES KOMPENSEERIB NEED OTSESED KAHJU TUHANDETELE INIMESTELE???
Kommentaar lisatud: 09. oktoober 2013 kell 16:39
Kommentaar lisatud: 15. oktoober 2013 kell 18:32
Kommentaar lisatud: 15. oktoober 2013 kell 18:32
Kommentaar lisatud: 15. oktoober 2013 kell 18:35
Kommentaar lisatud: 08. november 2013 kell 11:43
Kommentaar lisatud: 19. november 2013 kell 08:51
Kommentaar lisatud: 22. november 2013 kell 00:42
Kommentaar lisatud: 22. november 2013 kell 01:39
Kommentaar lisatud: 23. november 2013 kell 19:59
Kommentaar lisatud: 29. november 2013 kell 00:31
Siin on ilusti kirjas, mis juhtuks kui RB oma eesmärgi saavutaks. Ärge laske mingitel pingviinidel otsustada oma saatuse üle ja avage silmad ! Kõik nad on ainult raha peal väljas ja inimeste heaolu neile korda ei lähe :)) Seega seisame siis ise endi eest nii kuidas saame ! :)
Kommentaar lisatud: 08. detsember 2013 kell 22:11
Kommentaar lisatud: 14. detsember 2013 kell 14:33