Nõuame endise liikluskorralduse taastamist Rohula tänaval!
Alates novembri keskpaigast on toimunud Rohula tänaval liikluskorralduse muudatus, mille kohaselt ca 100 m enne Rohula tänava lõppu ja Suvila tänavaga ristumist on paigaldatud sissesõitu keelav liiklusmärk.
Lisaks on pärast keelavat märki ristmikule paigaldatud liiklusmärk, mis kohustab sooritama vaid parempöörde Suvila tänavale, mille tõttu ei ole enam võimalik keerata Kalda tänava suunas.
See otsus tehti kabinetivaikuses ilma kohalikke elanikke teavitamata ja kaasamata ning on alust kahtlustada, et kellegi huvides. Viimase 6 aasta jooksul on Rohula ja Suvila tänava ristmikul toimunud vaid 1 liiklusõnnetus, seegi piirdus materiaalse kahjuga.
Rohula ja Suvila tänava ristmik on sarnane kõikide teiste ristmikega selles piirkonnas, mistõttu tundub kirjeldatud liikluskorralduse muudatus äärmiselt ebamõistlik ja kohalikke elanikke liigselt piirav.
Lisaks on liikluskorralduse muudatusest tulenevalt oluliselt suurenenud liikluskoormus Kastani ja Suvila tn vahelisel Kalda tn lõigul. Eelkõige kasutavad pärast liikluskorralduse muudatust nimetatud Kalda tn lõiku see osa Veskimöldre asumi elanikest, kes soovivad sõita nt Mustamäele.
Nimetatud Kalda tn lõik on ca 400m pikk, mõlemasuunalise liiklusega ning asfalteeritud teeosa laius on vaid ca 3,2 m! (võrdluseks on Rohula tänava kvartalisisese asfalteeritud teeosa laius ca 4,7 m). Nimetatud Kalda tn lõigu laius on ebapiisav, et kaks sõiduautot turvaliselt teineteisest mööduda saaksid, veel vähem sellistel juhtudel, kui üks autodest on veok või kaubik.
Oluline on ka aspekt, et nimetatud teelõik leiab tihedat kasutust jalakäijate, lapsevankritega emade, ratturite jt tervisesportlaste poolt ning puudub kõnni- või kergliiklustee. Seega on liikluskorralduse muudatus tervikuna vähendanud liiklusohutust, mis peaks olema olulisim prioriteet kõigis omavalitsustes.
Kohalik omavalitsus ei tohiks piirata liikumisvabadust muudel juhtudel kui avalik huvi/ või liiklusohutuse parandamine. Kumbki ei ole antud juhul aktuaalne. Avalikes huvides on seega märkide eemaldamine ning endise liikluskorralduse taastamine!
Alates novembri
keskpaigast on toimunud Rohula tänaval liikluskorralduse muudatus, mille
kohaselt ca 100 m enne Rohula tänava lõppu ja Suvila tänavaga ristumist
on paigaldatud sissesõitu keelav liiklusmärk. Lisaks on pärast keelavat
märki ristmikule paigaldatud liiklusmärk, mis
kohustab sooritama vaid parempöörde Suvila tänavale, mille tõttu ei
ole enam võimalik keerata Kalda tänava suunas. See otsus tehti
kabinetivaikuses ilma kohalikke elanikke teavitamata ja kaasamata ning
on alust kahtlustada, et kellegi huvides. Viimase 6 aasta jooksul on Rohula ja
Suvila tänava ristmikul toimunud vaid 1 liiklusõnnetus, seegi piirdus
materiaalse kahjuga.
Rohula ja Suvila
tänava ristmik on sarnane kõikide teiste ristmikega selles piirkonnas, mistõttu
tundub kirjeldatud liikluskorralduse muudatus äärmiselt ebamõistlik ja kohalikke
elanikke liigselt piirav.
Lisaks on liikluskorralduse
muudatusest tulenevalt oluliselt suurenenud liikluskoormus Kastani ja
Suvila tn vahelisel Kalda tn lõigul. Eelkõige kasutavad pärast
liikluskorralduse muudatust nimetatud Kalda tn lõiku see
osa Veskimöldre asumi elanikest, kes soovivad sõita nt
Mustamäele. Nimetatud Kalda tn lõik on ca 400m pikk, mõlemasuunalise
liiklusega ning asfalteeritud teeosa laius on vaid ca 3,2 m! (võrdluseks
on Rohula tänava kvartalisisese asfalteeritud teeosa laius ca 4,7 m). Nimetatud
Kalda tn lõigu laius on ebapiisav, et kaks sõiduautot turvaliselt teineteisest
mööduda saaksid, veel vähem sellistel juhtudel, kui üks autodest on veok või
kaubik. Oluline on ka aspekt, et nimetatud teelõik leiab tihedat kasutust
jalakäijate, lapsevankritega emade, ratturite jt tervisesportlaste poolt
ning puudub kõnni- või kergliiklustee.
Seega on liikluskorralduse muudatus tervikuna vähendanud liiklusohutust,
mis peaks olema olulisim prioriteet kõigis omavalitsustes.
Kohalik omavalitsus ei tohiks piirata
liikumisvabadust muudel juhtudel kui avalik huvi/ või liiklusohutuse
parandamine. Kumbki ei ole antud juhul aktuaalne. Avalikes huvides on seega märkide
eemaldamine ning endise liikluskorralduse taastamine!
Aktsiooni korraldaja
Rohula tänava aktiivsed kodanikud
Palun logi sisse või registreeri ennast kasutajaks, kui soovid antud teemat kommenteerida.
Magnus: Meie perele sobib
Kommentaar lisatud: 26. november 2015 kell 20:48
Meie perele sobib antud korraldus, kuna sellega väheneb Rohula tänava liikluskoormus ja suureneb jalakäijate ohutus. Kõnniteed Rohula tänava selles lõigus ju pole ja eriti ohtlik ning ebamugav on tänav talvel jalgsi liiklemiseks.
Iga samm, mis aitab vähendada Veskimöldre transiitliiklust Rohula tn kaudu, on teretulnud!
Sellised tänavad polegi ettenähtud nii intensiivseks kasutuseks, rääkimata sellest, et need läbikihutajad polegi vist kuulnud kehtivast 30 kmh piirkiirusest.
Praeguseks kujunenud liikluskoormus ja ülbe sõidukiirus on jalakäiatele vägagi ohtlikud.
Palun logi sisse või registreeri ennast kasutajaks, kui soovid antud teemat kommenteerida.
Kommentaar lisatud: 26. november 2015 kell 20:48
Kommentaar lisatud: 29. november 2015 kell 15:17
Sellised tänavad polegi ettenähtud nii intensiivseks kasutuseks, rääkimata sellest, et need läbikihutajad polegi vist kuulnud kehtivast 30 kmh piirkiirusest.
Praeguseks kujunenud liikluskoormus ja ülbe sõidukiirus on jalakäiatele vägagi ohtlikud.