Toetame rahvarallide korraldajaid, sest ala vajab muudatusi

allkirjade kogumine on lõppenud

06.01.2014 00:00 kuni 31.01.2014 23:59

164 häält

164%

Aktsiooni eesmärk on koguda toetust rahvarallide korraldajatele, kelle mured on kirjeldatud järgnevas artiklis: http://rally.ee/?a=a009&b=9810
 Samuti on vaja muuta rahvarallid ja sprindid atraktiivsemateks ning teha nad korralikuks kasvulavaks sõitjatele ja kaardilugejatele enne suurt rallit. Põhjuseks on see, et hetkel ei saa rahvarallil korralikku kogemust - mida tähendab legend ning kuidas seda koostada ja lugeda. Veel ei ole ka päris normaalne, et tehnilised tingimused avaldatakse alles jaanuaris, kui hooaeg samuti kohe ukse ees. Ühesõnaga võiks komitee rohkem kuulda võtta ka korraldajate ja osalejate arvamusi, mitte suunama ala vigursõiduks

Aktsiooni korraldaja

Palun logi sisse või registreeri ennast kasutajaks, kui soovid antud teemat kommenteerida.

Siim:
Korralik legend, autode orienteerumine on teine ala!
Vasta!
Aiko: Aiko Aigro
Vedama seda praegust VABAAJAKESKUST keegi, kes ikka asjast huvitatud ja asja sees on! Preagu pole asi enam mäda vaid kõdu juba!
Vasta!
Ardo:
Rahvaralli peab olema sportralli kasvulava, sellise suhtumisega ei tule enam pealekasvu peale
Vasta!
Andri: Andri Sirp
Kui muutust ei tule siis saab asi tõesti otsa. Täna on ka Pandivere Talv "14" toimumine kaheldav, kuna mingeid muutusi pole toimunud ja aeg saab otsa.
VABAJAKESKUS vajab uuendust!!!!!
Vasta!
Are: Are
Sooviks kirjutada korraliku legendi, et riskivabamalt sõita ja kaardilugejaga koostööd harjutada. Ja ala võiks juhtida inimene, kes selle arengut ja parendamist soovib.
Vasta!
Argo:
- alaliidu komiteed ei saa juhtida inimene, keda ala ei huvita. Olgu see kes tahes, kuid inimene peaks olema asjast huvitatud.

- rallit ( ka rahvarallit) "gloobuse" järgi sõita on ohtlikum, kui legendi järgi. Kui argument on rallipäeva pikkus, siis säästulegendina sobiks ka eelkoostatud variant.

- kui rallide korraldamine on tänase osavõtumaksuga võimatu, siis tuleb paratamatult tasusid tõsta.

- kõik juhendid peaksid olema täitmiseks 100%. Kui tänast juhendit ei saa mingil põhjusel järgida, mõõta või kontrollida, siis tuleb teha juhendid sellised, et nende täitmine on võimalik, samuti tehnilised tingimused.
Vasta!
Peeter: Peeter Kaibald
Sooviks ise legendi koostada.
Vasta!
Tanel: Tanel
Tehnilised tingimused nii ralli korraldamiseks kui võistlusautode ettevalmistamiseks peavad olema ajaga kaasas käivad ja enne uut hooaega kõikidele kättesaadavad.

Sooviks kirjutada korraliku legendi rajakaardi järgi, et riskivabamalt sõita ja kaardilugejaga koostööd harjutada. Selleks võiks rajakaardi kätte anda koos dokumentidega. Rajaga eelnev tutvumine ilma mootorita sõidukiga võiks olla lubatud.

Dialoog võistlejatega peab olema enesestmõistetavalt kahepoolne ja pidev.
Vasta!
Mait371: Rohkem diskussiooni
Rahvaspordi komitee pikaajaline mitte suhtlemine võistlejate/korraldajatega näitab, et aeg on muutusteks. Vaja on diskussiooni, et inimesed saaksid aru mis teoksil, mis mitte ja miks jne.
Vasta!
Artur: Kaadilugeja
Tahaks võitlustel piloodile kasulik olla mitte närvitseda, et kas antud aero fotol ikka oleme samas kurvis või hoopis teises kohas! Pealegi pole sellise kogemusega tulevikus sportrallis midagi teha.
Vasta!
Rauno: sõitja
Korralik legend,pimesi sõitmisega ei saa kogemusi,mida sportrallis vaja!
Vasta!
Imre:
Mina lepiks ka eelkoostatud legendiga(endale ja korraldajatele odavam ning päev ei veni liialt pikaks või isegi kahe päevaseks). Kunagi oli jutt, et legendi koostamine on keelatud tänu turvalisusele. Noh kaheldav, kas mingi käsitsi joonistatud kriips kuskil kaardil on turvalisem?
Tasude tõusu ei pooldaks, aga ilmselgelt tahan et siiski rallid toimuksid. Ehk et kui vaja siis tuleb tõsta!
Alaliidust või juhatusest ei tea mina midagi, mis ei ole päris normaalne. Seal peaks figureerima isik, kes on meie jaoks kättesaadav(sportlastele teada), asjaga tegelev(võistlustel kohal) ja kindlasti võimalusel ise natuke rohkem teadlik, mida tähendab üleüldse rahvaralli. Hetkel tundub mulle(kes ei tea suurt alaliidust ja selle tööst), et praeguse juhi jaoks oleme kamp "rullnokasi", kes ei ole huvitatud rallist kui sellisest, vaid seaduslikust ketsilaskmisest... see pole nii!
Vasta!