Toetame Maanteeameti Rapla liiklusregistri büroo alles jäämist!
Antud petitsioonile oma toetusallkirja andmisega toetad Maanteeameti Rapla liiklusregistri büroo alles jäämist koos kõigi seni pakutud registriteenustega!
Petitsioon on loodud avaldamaks poolehoidu, et inimestele ja ettevõtjatele olulised liiklusregistri büroode pakutavad teenused maapiirkondadest ei kaoks! Maanteeameti plaan mitmes Eesti linnas liiklusregistri teenuste kättesaadavust piirata on maaregioonide arengut kahjustav ning ettevõtjate vahel ebavõrdset konkurentsi tekitav tegevus!
Aktsiooni korraldaja
Petitsiooni korraldajad on teenuste kadumise pärast murelikud Raplamaa elanikud, ettevõtjate ja autokoolide esindajad ning autokoolide õpilased!
Palun logi sisse või registreeri ennast kasutajaks, kui soovid antud teemat kommenteerida.
Rene: Rapla liiklusregistri büroo peab jääma!
Kommentaar lisatud: 26. mai 2016 kell 13:34
Mis on riigireformi eesmärk?
Vastus võiks ju olla, et parandada avalike teenuste kättesaadavust ja kvaliteeti!
Kas tõmbekeskustes nagu Rapla, Jõgeva, Valga, Põlva, Kärdla jne. liiklusregistri büroode sulgemine, töö ümberkorraldamisega teenuste kokkutõmbamine on riigi kvaliteeti ja teenuste kättesaadavust parandav? Kas siin ei ole mitte vastuolu? Kui keegi kuskil ministeeriumis on otsustanud, et 50 inimest tuleb süsteemis koondada siis hakkame kohe koondame, enne kui uued lahendused ärajäävate teenuste asemele valmis on! Enne lõhume toimiva süsteemi maha ja siis vaatame kas midagi asemele ka teeme?
Kas see ongi see kaua tehtud kaunikene..Esimesed Haldusrehvormi õiekesed.. Lubati ju teenuseid paremaks ja kättesaadavamaks.. No ei taha mina sellist suhtumist inimestesse..
Aile: Miks muuta maapiirkondade elu veel keerulisemaks ja ka kallimaks?
Kommentaar lisatud: 11. juuni 2016 kell 23:56
10 aastat tagasi oli hea võimalus gümnaasiumi lõpuklassis käia Rapla autokoolis ja teha ka samas eksam. Minu meelest ideaalne võimalus gümnasistile. Kui poleks sellist võimalust olnud, ei oleks ma arvatavasti siiani lubade omanik. Kahe käega poolt, et see võimalus jääks ka mu lastele!
Ei saa aru, miks riik maapiirkondade elu järjest ebamugavamaks ja kallimaks tahab muuta. :S
Rapla ark peab jääma! Väikese linna jaoks on see oluline asutus, miks Rapla on siis halvem kui Tallinn? Vastust teab vaid tuul.. Ärge hävitage väikese linna elu, see on tähtis asutus Rapla jaoks! Rapla autokoolid, auto kaupmehed, traktorite registreerimine ja palju enamatki. Tallinnas, Sauel on järjekorrad tohutult pikad, enne kui lähed autokooli, pead broneerima sõidueksami aja, et saaksid löögile. Pealegi on see ebaaus, miks Tallinna inimene saab kõike seda oma kodulinnas teha, aga rapla inimene peab tegema nii suuri kulutusi - Transport teise linna; lubade taotlejad, et tutvuda natukenegi linnaga peavad võtma lisa sõidutunde.. Sõidu õpetajate lisa töö, lisa kulu.. EBAINIMLIK..
Palun logi sisse või registreeri ennast kasutajaks, kui soovid antud teemat kommenteerida.
Kommentaar lisatud: 26. mai 2016 kell 13:34
Vastus võiks ju olla, et parandada avalike teenuste kättesaadavust ja kvaliteeti!
Kas tõmbekeskustes nagu Rapla, Jõgeva, Valga, Põlva, Kärdla jne. liiklusregistri büroode sulgemine, töö ümberkorraldamisega teenuste kokkutõmbamine on riigi kvaliteeti ja teenuste kättesaadavust parandav? Kas siin ei ole mitte vastuolu? Kui keegi kuskil ministeeriumis on otsustanud, et 50 inimest tuleb süsteemis koondada siis hakkame kohe koondame, enne kui uued lahendused ärajäävate teenuste asemele valmis on! Enne lõhume toimiva süsteemi maha ja siis vaatame kas midagi asemele ka teeme?
Kommentaar lisatud: 31. mai 2016 kell 12:15
Kommentaar lisatud: 31. mai 2016 kell 12:33
Kommentaar lisatud: 08. juuni 2016 kell 13:03
Kommentaar lisatud: 08. juuni 2016 kell 20:30
Kommentaar lisatud: 08. juuni 2016 kell 21:57
Kommentaar lisatud: 09. juuni 2016 kell 09:27
Kommentaar lisatud: 09. juuni 2016 kell 11:08
Kommentaar lisatud: 11. juuni 2016 kell 23:56
Ei saa aru, miks riik maapiirkondade elu järjest ebamugavamaks ja kallimaks tahab muuta. :S
Kommentaar lisatud: 01. juuli 2016 kell 23:38
Kommentaar lisatud: 02. juuli 2016 kell 09:52